Lenka MIKOŠKOVÁ

Diplomová práce

Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení

Possibilities of reeducation of pupils with special educational needs through instrumental enrichment
Anotace:
Cílem této práce je popsat Feuersteinovu metodu instrumentálního obohacování, v návaznosti na specifické poruchy učení a její možnosti při reedukaci těchto poruch u žáků 5. až 6. ročníku základní školy. První kapitola je zaměřena na specifické poruchy učení, přibližuje terminologii, dále etiologii, příčiny vzniku a v neposlední řadě se zde zabývám diagnostikou specifických poruch učení. Druhá kapitola …více
Abstract:
The aim of this theses is to describe Feuersteins method of instrumental enrichment, in response to specific education needs and its potential for reeducation of these disorders among pupils from fifth to sixth grade of elementary school. The first chapter focuses on specific learning difficulties defying terminology, as well as the etiology, causes, and last but not least it deals with the diagnosis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MIKOŠKOVÁ, Lenka. Možnosti reedukace specifických poruch učení prostřednictvím instrumentálního obohacení. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta