Jan Křístek

Bachelor's thesis

Raytracing pomocí technologie CUDA

Raytracing with CUDA Technology
Abstract:
Metoda sledování paprsků je považována za budoucí standart, pro real-time zpracovávání obrazu. Cílem bakalářské práce bylo dokázat, že při správné implementaci lze docílit interaktivního trasování paprsků. Bylo toho dosaženo akcelerační strukturou pro dělení prostoru Octree.
Abstract:
Ray tracing is considered to be the future standard for real-time image processing.The aim of this thesis was to prove that at the correct implementation can achieveinteractive ray tracing. This was made accelerating the structure of the division of space Octree.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2011
  • Supervisor: Tomáš Fabián
  • Reader: Jan Gaura

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika