Jan Křístek
Bachelor's thesis
Raytracing pomocí technologie CUDA
Raytracing with CUDA Technology
Anotácia:
Metoda sledování paprsků je považována za budoucí standart, pro real-time zpracovávání obrazu. Cílem bakalářské práce bylo dokázat, že při správné implementaci lze docílit interaktivního trasování paprsků. Bylo toho dosaženo akcelerační strukturou pro dělení prostoru Octree.Abstract:
Ray tracing is considered to be the future standard for real-time image processing.The aim of this thesis was to prove that at the correct implementation can achieveinteractive ray tracing. This was made accelerating the structure of the division of space Octree.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/87555
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedúci: Tomáš Fabián
- Oponent: Jan Gaura
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / odbor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
EU Foreign Policy in the Eastern Partnership: Case Study of the Republic of Moldova
Dorin Suhan -
Vizualizace časově proměnných objemových dat
Martin PRANTL -
Construction of Acceleration Data Structures for Ray Tracing
Marek Vinkler -
Acceleration Data Structure Construction for Ray tracing
Marek Vinkler -
Vizualizace ray tracingu
Tadeáš Popov -
Image Rendering Using Ray-tracing on Graphics Card
Adam Hasík -
CUDA Implementation of Pixelformat Conversions
Mário Hatalčík -
Efektivní implementace k-d stromu v prostředí CUDA
Vojtěch Řezáč