Jan Křístek

Bakalářská práce

Raytracing pomocí technologie CUDA

Raytracing with CUDA Technology
Anotace:
Metoda sledování paprsků je považována za budoucí standart, pro real-time zpracovávání obrazu. Cílem bakalářské práce bylo dokázat, že při správné implementaci lze docílit interaktivního trasování paprsků. Bylo toho dosaženo akcelerační strukturou pro dělení prostoru Octree.
Abstract:
Ray tracing is considered to be the future standard for real-time image processing.The aim of this thesis was to prove that at the correct implementation can achieveinteractive ray tracing. This was made accelerating the structure of the division of space Octree.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
  • Vedoucí: Tomáš Fabián
  • Oponent: Jan Gaura

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika