Bc. Natálie Káčová

Bakalářská práce

Designing Language Learning and Teaching for Collaborative Immersive Virtual Reality

Designing Language Learning and Teaching for Collaborative Immersive Virtual Reality
Anotace:
Balářská práce zpracovává poznatky z testování prototypů výuky anglického jazyka v prostředí kolaborativní imerzivní virtuální reality, které proběhlo v rámci akademického projektu EduInCIVE. Práce nabízí shrnutí odborného hodnocení participantů, lektorů anglického jazyka, kteří se lekcí zúčastnili v pozici studentů, a analýzu jejich uživatelské zkušenosti. Na základě poznatků, které během testování …více
Abstract:
The thesis is concerned with processing findings from prototype testing of English as a second language lessons in collaborative immersive virtual reality that was held by the EduInCIVE project. It proposes a summary of expert evaluation of the participants, professional English teachers who attended lessons in the role of students, as well as an analysis of their user experience. Moreover, the thesis …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Jiří Rambousek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta