Bc. Natálie Káčová

Bachelor's thesis

Designing Language Learning and Teaching for Collaborative Immersive Virtual Reality

Designing Language Learning and Teaching for Collaborative Immersive Virtual Reality
Abstract:
Balářská práce zpracovává poznatky z testování prototypů výuky anglického jazyka v prostředí kolaborativní imerzivní virtuální reality, které proběhlo v rámci akademického projektu EduInCIVE. Práce nabízí shrnutí odborného hodnocení participantů, lektorů anglického jazyka, kteří se lekcí zúčastnili v pozici studentů, a analýzu jejich uživatelské zkušenosti. Na základě poznatků, které během testování …more
Abstract:
The thesis is concerned with processing findings from prototype testing of English as a second language lessons in collaborative immersive virtual reality that was held by the EduInCIVE project. It proposes a summary of expert evaluation of the participants, professional English teachers who attended lessons in the role of students, as well as an analysis of their user experience. Moreover, the thesis …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2021
  • Supervisor: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Jiří Rambousek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta