Designing Language Learning and Teaching for Collaborative Immersive Virtual Reality – Bc. Natálie Káčová
Bc. Natálie Káčová
Bakalářská práce
Designing Language Learning and Teaching for Collaborative Immersive Virtual Reality
Designing Language Learning and Teaching for Collaborative Immersive Virtual Reality
Anotace:
Balářská práce zpracovává poznatky z testování prototypů výuky anglického jazyka v prostředí kolaborativní imerzivní virtuální reality, které proběhlo v rámci akademického projektu EduInCIVE. Práce nabízí shrnutí odborného hodnocení participantů, lektorů anglického jazyka, kteří se lekcí zúčastnili v pozici studentů, a analýzu jejich uživatelské zkušenosti. Na základě poznatků, které během testování …víceAbstract:
The thesis is concerned with processing findings from prototype testing of English as a second language lessons in collaborative immersive virtual reality that was held by the EduInCIVE project. It proposes a summary of expert evaluation of the participants, professional English teachers who attended lessons in the role of students, as well as an analysis of their user experience. Moreover, the thesis …víceKeywords
imerzivní virtuální realita kolaborativní imerzivní virtuální prostředí kolaborativní učení výuka cizích jazyků research through design uživatelská zkušenost instruktážní design interakce člověk-počítač immersive virtual reality collaborative immersive virtual environments collaborative learning second language education user experience instructional design human-computer interaction
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vejb4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Mgr. Čeněk Šašinka, Ph.D.
- Oponent: Ing. Mgr. Jiří Rambousek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Education in Collaborative Immersive Virtual Reality
Brůža Brůža -
Cognitive and Social Characteristics of Collaborative Learning in Immersive Virtual Reality
Michal Sedlák -
Imerzivní virtuální prostředí v Učení 4.0, jeho výzvy a limity v perspektivě výzkumných studií
Jana Sklenářová -
Kolaborativní imerzivní virtuální prostředí: analýza zkušenosti uživatele při práci s geografickými modely
Hynek Tejkl -
Interkulturní výzkum v imerzivní virtuální realitě: možnosti využití eyetrackingu
Jan Fitz -
Specifika kolaborativní imerzivní virtuální reality z hlediska interakce a komunikace uživatelů
Aneta Pelánová -
Evaluace vlivu tréninku v prostředí virtuální reality na sportovní přípravu ve stolním tenise
Radka ULRICHOVÁ -
Možnosti experimentálního výzkumu individuálních rozdílů v orientaci za užití imerzivní virtuální reality
Pavel Ugwitz