Kritická místa v přípravě budoucích učitelů jazyků v oblasti všeobecné pedagogické a oborové praxe – Bc. Luboš MAJER
Bc. Luboš MAJER
Diplomová práce
Kritická místa v přípravě budoucích učitelů jazyků v oblasti všeobecné pedagogické a oborové praxe
Critical Points in the Preparation of Future Language Teachers in the Field of the General and Specific ELT Practice
Anotace:
Cílem této diplomové práce je identifikace kritických míst v přípravě budoucích učitelů cizích jazyků v bakalářském stupni studia. Konkrétně se práce věnuje jejich připravenosti v oblasti pedagogické a oborové praxe. V teoretické části této práce krátce shrneme základní informace o důležitých dokumentech týkajících se právě tohoto tématu, jako jsou např. Společný evropský referenční rámec pro jazyky …víceAbstract:
The aim of this thesis is to identify critical points in the preparation of future foreign language teachers at the Bachelor's level. Specifically, the thesis focuses on their preparedness in the area of pedagogical and disciplinary practice. In the theoretical part of this thesis, we briefly summarize basic information about important documents related to this particular topic, such as the Common …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kusová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAJER, Luboš. \textit{Kritická místa v přípravě budoucích učitelů jazyků v oblasti všeobecné pedagogické a oborové praxe}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/ouu4m1/.
Jak správně citovat práci
MAJER, Luboš. Kritická místa v přípravě budoucích učitelů jazyků v oblasti všeobecné pedagogické a oborové praxe. České Budějovice, 2024. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / AJsn-NJsn
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení pedagogické praxe očima budoucího učitele matematiky prvního stupně ZŠ
Ivana HRADEČNÁ -
Zhodnocení pedagogické praxe pohledem budoucího učitele matematiky prvního stupně ZŠ
Ivana HRADEČNÁ -
Analýza osobního hodnocení praktikantů pedagogické praxe průběžné
David ROUPEC -
Pedagogická praxe z perspektivy studentek Anglického jazyka a literatury
Gabriela Řihánková -
Kritická místa přípravy učitelů cizích jazyků v oblastech plánování hodiny a řízení třídy
Eliška POKORNÁ -
Kritická místa ve výuce základů společenských věd z pohledu učitelů gymnázia
Daniela HAVRÁNKOVÁ -
Kritická místa ve výuce psychologie na středních školách z pohledu učitelů
Kristýna MICHÁLKOVÁ -
Kritická místa kurikula ve výuce geologie na základní škole z pohledu učitelů z praxe
Věra POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva