Bc. Richard Pajerský

Diplomová práce

Procedural Level Generation for Unreal Engine 5

Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Anotace:
Procedurálna generácia levelov (PLG) je nevyhnutná pri vývoji počítačových hier. PLG má výhody oproti výlučne človekom vytvoreným levelom, ako je napríklad rýchla tvorba herných prvkov a schopnosť vytvárať nekonečnú hrateľnosť. Je potrebné pochopiť jej funkčnosť a obmedzenia, aby bolo možné PLG efektívne implementovať. Preto musia PLG nástroje poskytovať herným dizajnérom a vývojárom vhodné možnosti …více
Abstract:
Procedural level generation (PLG) is essential in computer game development. PLG has advantages over purely human-made levels, such as the fast composition of game assets and the ability to create infinite gameplay. It is necessary to understand its functionality and restrictions to implement PLG efficiently. Therefore, PLG tools must provide game designers and developers with appropriate options to …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
  • Vedoucí: RNDr. Jan Byška, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Katarína Furmanová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Vizuální informatika / Vývoj počítačových her