Procedural Level Generation for Unreal Engine 5 – Bc. Richard Pajerský
Bc. Richard Pajerský
Diplomová práce
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Anotace:
Procedurálna generácia levelov (PLG) je nevyhnutná pri vývoji počítačových hier. PLG má výhody oproti výlučne človekom vytvoreným levelom, ako je napríklad rýchla tvorba herných prvkov a schopnosť vytvárať nekonečnú hrateľnosť. Je potrebné pochopiť jej funkčnosť a obmedzenia, aby bolo možné PLG efektívne implementovať. Preto musia PLG nástroje poskytovať herným dizajnérom a vývojárom vhodné možnosti …víceAbstract:
Procedural level generation (PLG) is essential in computer game development. PLG has advantages over purely human-made levels, such as the fast composition of game assets and the ability to create infinite gameplay. It is necessary to understand its functionality and restrictions to implement PLG efficiently. Therefore, PLG tools must provide game designers and developers with appropriate options to …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/im0xw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2024
- Vedoucí: RNDr. Jan Byška, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Katarína Furmanová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Vizuální informatika / Vývoj počítačových her
Práce na příbuzné téma
-
Procedural Generation of Riverbeds in Enfusion Engine
Jakub Ivanický -
Blender plugin for procedural generation of roads and road systems
Zdeněk Doležal -
Procedural generation of flower pigmentation patterns
Vendula Němcová -
Procedural Generation of Spruce Trees
Tomáš Stolárik -
Real-Time Global Illumination in Unreal Engine 5
Anna Skorobogatova -
Support for editing Prefabs in Unreal Engine 5
Martin Holčík -
Nové možnosti v Unreal Engine 5
Ondřej Foukal -
Možnosti virtuální reality v Unreal Engine 5
Josef Kotlář