Event marketing, sportovní a zábavní služby v hotelu, sezonní obsazenost, eventové akce – Tomáš Žondra
Tomáš Žondra
Bakalářská práce
Event marketing, sportovní a zábavní služby v hotelu, sezonní obsazenost, eventové akce
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Event marketing, sportovní a zábavní služby v hotelu, sezonní obsazenost, eventové akce“ je event marketing v praxi. První část je zaměřena na teoretické vymezení pojmu marketing a event marketing. V druhé části se zaměřuji více na aplikování marketingových strategií na hotel IRIS EDEN PRAHA. Vposlední části praktikuji vyzkoumaná data na konkrétní událost v hotelu.Abstract:
The goal of the submitted bachelor (diploma) thesis „Event marketing, sports and leasure services in hotel, seasonal occupation, events“ is event marketing in practise. The first part is theoretical focused on the notion of marketing and event marketing. The second part is focused more on applying marketing strategies in the hotel IRIS EDEN PRAHA. In the final part I practise researched data to a certain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Gastronomie, hotelnictví a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Přínosy event marketingu pro destinaci
Martina Kalousková -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková -
Hotelovy event management: projekt konference
Klára Černá
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Jeřábek, T.
28. 4. 2016
Stoličný, M.
2. 5. 2016