Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku – Dominika Pavlíková
Dominika Pavlíková
Diplomová práce
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Anotace:
Dětský zábavní průmysl prochází v dnešní době transformací. Demografické změny ve společnosti, technologický pokrok i změny v množství i trávení volného času představují pro toto odvětví specifické výzvy. Diplomová práce se zabývá výzkumem marketingové strategie vybraného dětského centra na Slovensku. Jejím hlavním cílem je zhodnotit aktuální marketingovou strategii a navrhnout zlepšení. Zároveň si …víceAbstract:
The children's entertainment industry is undergoing an important transformation. Demographic changes in society, technological progress, and changes in the quantity and quality of free time represent specific challenges for this industry. The Master thesis deals with the analisis of the marketing strategy of a selected children‘s amusement park. The main goal is to evaluate the current marketing strategy …víceAbstract:
Detský zábavný priemysel prechádza v dnešnej dobe transformáciou. Demografické zmeny v spoločnosti, technologický pokrok ako i zmeny vo množstve i trávení voľného času predstavujú pre toto odvetvie špecifické výzvy. Diplomová práca sa zaoberá výskumom marketingovej stratégie vybraného detského centra na Slovensku. Jej hlavným cieľom je zhodnotiť aktuálnu marketingovú stratégiu a navrhnúť zlepšenia …víceKlíčová slova
marketingová strategie marketing služeb dětský zábavní průmysl demografické změny volný čas marketingový mix dětská zábava
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88228
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2023
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Vít Hinčica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88228
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v oblasti dětské zábavy
Barbora Ladrová -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
Marketingová strategie pro poskytovatele služeb
Ľudmila Vašková -
Návrh marketingové strategie firmy
Ľubomír Gašpierik -
Analýza marketingové strategie vybraného podniku
Martin Vavra -
Marketingová strategie podniku
Tomáš Jarabák -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Návrh marketingové strategie
Veronika Tomagová