Dominika Pavlíková

Diplomová práce

Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku

Marketingová stratégia vybraného detského zábavného parku
Anotace:
Dětský zábavní průmysl prochází v dnešní době transformací. Demografické změny ve společnosti, technologický pokrok i změny v množství i trávení volného času představují pro toto odvětví specifické výzvy. Diplomová práce se zabývá výzkumem marketingové strategie vybraného dětského centra na Slovensku. Jejím hlavním cílem je zhodnotit aktuální marketingovou strategii a navrhnout zlepšení. Zároveň si …více
Abstract:
The children's entertainment industry is undergoing an important transformation. Demographic changes in society, technological progress, and changes in the quantity and quality of free time represent specific challenges for this industry. The Master thesis deals with the analisis of the marketing strategy of a selected children‘s amusement park. The main goal is to evaluate the current marketing strategy …více
Abstract:
Detský zábavný priemysel prechádza v dnešnej dobe transformáciou. Demografické zmeny v spoločnosti, technologický pokrok ako i zmeny vo množstve i trávení voľného času predstavujú pre toto odvetvie špecifické výzvy. Diplomová práca sa zaoberá výskumom marketingovej stratégie vybraného detského centra na Slovensku. Jej hlavným cieľom je zhodnotiť aktuálnu marketingovú stratégiu a navrhnúť zlepšenia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2023
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Vít Hinčica

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88228

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod