Komparace cílů,prostředků a podmínek pro výchovné činnosti třídních učitelů v ČR a v Německu – Bc. Táňa Hřibová
Bc. Táňa Hřibová
Bakalářská práce
Komparace cílů,prostředků a podmínek pro výchovné činnosti třídních učitelů v ČR a v Německu
Comparison of the objectives, means and modalities for classroom teachers and educational activities in the Czech Republic and in Germany
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o třídních učitelích v ČR a v Německu. Zabývá se rozdíly, které jsou v podmínkách, povinnostech a činnostech, které tito učitelé mají. Také se zabývá výchovným působením třídních učitelů. Práce se dělí na dvě části – teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývám pojmem „třídní učitel“, jeho funkcí, kompetencemi, povinnostmi a činnostmi. Na závěr teoretické …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the classroom teachers in the Czech Republic and Germany. It deals with the differences in the conditions, duties and activities of these teachers have. It also examines the educational influence classroom teachers. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the concept of "class teacher", its functions, responsibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rzz5e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2015
- Vedoucí: Mgr. Jana Krátká, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radek Pospíšil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Komparace cílů, prostředků a podmínek pro výchovné činnosti třídních učitelů v ČR a v Irsku
Tereza Kyllarová -
Funkce školní družiny v představách a očekávání rodičů dětí
Anežka OBOŘILOVÁ -
Pedagogické kompetence třídního učitele
Veronika Čejková -
Humor a emoce v pedagogické komunikaci třídního učitele s žáky - Zaměření na střední školu
Daniel INDRÁK -
Podporující chování třídního učitele při utváření vztahů ve třídě
Dominika Mrhová -
Online výuka žáků 1. stupně z pohledu žáků, třídního učitele a rodičů
Kateřina Blahušová -
Vliv třídního učitele na klima třídy
Renata BOUCHALOVÁ -
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
Helena Zelníčková