Rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ: hodnocení anglické učebnice – Dominik Mareš
Dominik Mareš
Bakalářská práce
Rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ: hodnocení anglické učebnice
Developing primary learners' listening skills: English textbook evaluation
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem vybraná učebnice anglického jazyka podporuje rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ. Teoretická část se zabývá poslechem jako řečovou dovedností ve vztahu ke komunikačním jazykovým kompetencím, dále popíše didaktické prostředky, které lze pro rozvoj této dovednosti ve výuce anglického jazyka používat a zaměří se na učebnice a jejich …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to find out how a selected English textbook supports the development of listening skills in primary school learners. The theoretical part deals with listening as a language skill in relation to communication language competences, further describes the didactic aids that can be used to develop these skills in English language teaching and focus on textbooks and their …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mareš, Dominik. Rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ: hodnocení anglické učebnice. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice