Rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ: hodnocení anglické učebnice – Dominik Mareš
Dominik Mareš
Bachelor's thesis
Rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ: hodnocení anglické učebnice
Developing primary learners' listening skills: English textbook evaluation
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem vybraná učebnice anglického jazyka podporuje rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ. Teoretická část se zabývá poslechem jako řečovou dovedností ve vztahu ke komunikačním jazykovým kompetencím, dále popíše didaktické prostředky, které lze pro rozvoj této dovednosti ve výuce anglického jazyka používat a zaměří se na učebnice a jejich …moreAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to find out how a selected English textbook supports the development of listening skills in primary school learners. The theoretical part deals with listening as a language skill in relation to communication language competences, further describes the didactic aids that can be used to develop these skills in English language teaching and focus on textbooks and their …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAREŠ, Dominik. \textit{Rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ: hodnocení anglické učebnice}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Arts and Philosophy. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ovl3cu/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mareš, Dominik. Rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ: hodnocení anglické učebnice. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education