Dominik Mareš

Bachelor's thesis

Rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ: hodnocení anglické učebnice

Developing primary learners' listening skills: English textbook evaluation
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem vybraná učebnice anglického jazyka podporuje rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ. Teoretická část se zabývá poslechem jako řečovou dovedností ve vztahu ke komunikačním jazykovým kompetencím, dále popíše didaktické prostředky, které lze pro rozvoj této dovednosti ve výuce anglického jazyka používat a zaměří se na učebnice a jejich …more
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to find out how a selected English textbook supports the development of listening skills in primary school learners. The theoretical part deals with listening as a language skill in relation to communication language competences, further describes the didactic aids that can be used to develop these skills in English language teaching and focus on textbooks and their …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Mareš, Dominik. Rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ: hodnocení anglické učebnice. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

University of Pardubice

Faculty of Arts and Philosophy

Bachelor programme / field:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education