Dominik Mareš

Bakalářská práce

Rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ: hodnocení anglické učebnice

Developing primary learners' listening skills: English textbook evaluation
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjistit, jakým způsobem vybraná učebnice anglického jazyka podporuje rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ. Teoretická část se zabývá poslechem jako řečovou dovedností ve vztahu ke komunikačním jazykovým kompetencím, dále popíše didaktické prostředky, které lze pro rozvoj této dovednosti ve výuce anglického jazyka používat a zaměří se na učebnice a jejich …více
Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to find out how a selected English textbook supports the development of listening skills in primary school learners. The theoretical part deals with listening as a language skill in relation to communication language competences, further describes the didactic aids that can be used to develop these skills in English language teaching and focus on textbooks and their …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Irena Reimannová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mareš, Dominik. Rozvoj poslechových dovedností u žáků prvního stupně ZŠ: hodnocení anglické učebnice. Pardubice, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofická

Univerzita Pardubice

Fakulta filozofická

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Anglický jazyk - specializace v pedagogice