Ing. Zuzana Ryšavá

Diplomová práce

Hodnota pro zákazníka

Value for customer
Anotace:
Předmětem diplomové práce "Hodnota pro zákazníka" je zkoumání hodnoty pro zákazníka konkrétního podniku. V první části jsou vymezena teoretická východiska hodnoty pro zákazníka a její využití v podnikové praxi. Druhá část se zaměřuje na konkrétní podnik a jeho okolí. Je zkoumána současná a požadovaná hodnota pro zákazníka daného podniku. Na základě zjištěných skutečností jsou podniku navržena doporučení …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Value for customer” is to explore value for customer in particular company. The first part defines the theoretical basis for value for customer and its use in business practice. The second part focuses on a specific company and its surroundings. Present value for customer and required value for customer are examined in given company. Based on the findings recommendations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ondřej Melichar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství