Ing. Zuzana Ryšavá
Master's thesis
Hodnota pro zákazníka
Value for customer
Abstract:
Předmětem diplomové práce "Hodnota pro zákazníka" je zkoumání hodnoty pro zákazníka konkrétního podniku. V první části jsou vymezena teoretická východiska hodnoty pro zákazníka a její využití v podnikové praxi. Druhá část se zaměřuje na konkrétní podnik a jeho okolí. Je zkoumána současná a požadovaná hodnota pro zákazníka daného podniku. Na základě zjištěných skutečností jsou podniku navržena doporučení …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis “Value for customer” is to explore value for customer in particular company. The first part defines the theoretical basis for value for customer and its use in business practice. The second part focuses on a specific company and its surroundings. Present value for customer and required value for customer are examined in given company. Based on the findings recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/fdfcd/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Ondřej Melichar, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová