Ing. Zuzana Ryšavá
Master's thesis
Hodnota pro zákazníka
Value for customer
Anotácia:
Předmětem diplomové práce "Hodnota pro zákazníka" je zkoumání hodnoty pro zákazníka konkrétního podniku. V první části jsou vymezena teoretická východiska hodnoty pro zákazníka a její využití v podnikové praxi. Druhá část se zaměřuje na konkrétní podnik a jeho okolí. Je zkoumána současná a požadovaná hodnota pro zákazníka daného podniku. Na základě zjištěných skutečností jsou podniku navržena doporučení …viacAbstract:
The goal of the submitted thesis “Value for customer” is to explore value for customer in particular company. The first part defines the theoretical basis for value for customer and its use in business practice. The second part focuses on a specific company and its surroundings. Present value for customer and required value for customer are examined in given company. Based on the findings recommendations …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fdfcd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ondřej Melichar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová