Bc. Stanislava Čavojská
Diplomová práce
Vplyv reklamy na deti
Effect of advertising on children
Abstract:
A Master’s thesis "The impact of advertising on children" in the theoretical part deals with the concept of advertising, which relies on definitions from different authors. The thesis focuses on history of advertising in the U.S., Russia, but also in Czechoslovakia until its disintegration. Chapter is devoted to the types of advertising that is used today, namely, magazines, newspapers, radio, television …víceAbstract:
Diplomová práce „Vplyv reklamy na deti“ sa v teoretickej časti zaoberá pojmom reklama, kde sa opiera o definície od rôznych autorov. Ďalej sa venuje histórii reklamy jednak v USA, Rusku, ale tiež v Československu, až do jeho rozpadu. Kapitola je venovaná aj typom reklamy, ktoré sa dnes využívajú, a to, časopisy, noviny, rozhlas, televízia a internet. Ďalej sa zaoberá osobnosťou dospievajúceho z hľadiska …víceKlíčová slova
Reklama cieľ reklamy princípy reklamy história reklamy reklama v USA reklama v Rusku reklama v Československu typy reklamy časopisy noviny rozhlas televízia internet puberta fyzický vývoj psychický vývoj sociálny vývoj vplyv reklamy. Advertising target of advertising principles of advertising history of advertising advertising in the U.S. advertising in Russia advertising in Czechoslovakia types of advertising magazines newspapers radio television puberty physical development mental development social development impact of advertising.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zfiff/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Súčasná premena vonkajšej reklamy a jej vplyv na vizuál verejných priestorov mesta Bratislava
Terézia Buková -
Vplyv reklamy na sociálnych sieťach na správanie zákazníka vo vybranej reštaurácii
Michaela ILKOVÁ -
VPLYV REKLAMY NA ELEKTROMOBILY A HYBRIDNÉ VOZIDLÁ NA ZÁKAZNÍKA
Matúš Bujňák -
Právní a etické aspekty reklamy s erotickými motivy - Ochrana veřejnosti před sexistickou reklamou
Margaréta Midliková -
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Promotion of Cultural Values and Stereotypes in Advertising Orientated Towards Women
Mária Fileková -
Reklama v Československu
Eva ŠAREŠOVÁ -
T: Módní fotografie v Československu v letech 1948–1969
Marián Eliáš