Strategie vyučovacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální – Bc. Veronika Hrabčíková
Bc. Veronika Hrabčíková
Diplomová práce
Strategie vyučovacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální
Strategy of educational process of pupils with autistic spectrum disorder in special school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na popis struktury a specifik vzdělávacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První kapitola je věnována teoretických východiskům. Zde je vymezen legislativní rámec speciálního školství, integrativní a inkluzivní přístupy …víceAbstract:
The Master’s thesis is focused on describing the structure and specifics of education process of students with Autism Spectrum Disorder in the context of the Framework Education Program for Special Elementary Schools. The thesis is divided into theoretical and practical part. The first chapter is dedicated to theoretical bases. Therein is defined the legislative framework of special education, integrative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s2fja/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2015
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRABČÍKOVÁ, Veronika. \textit{Strategie vyučovacího procesu u žáků s poruchami autistického spektra v základní škole speciální}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/ovn2kf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Virtual Environment for Exposure Therapy for Sound Sensitivity in Autism Spectrum Disorder
Jan Maceček -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Komparace prezenční a distanční výuky žáků s poruchami autistického spektra na vybrané základní škole
Natálie Hubatková -
Rozvoj žáků s poruchou autistického spektra v pracovních činnostech na základní škole pro žáky s autismem v Jihomoravském kraji
Petr Ovad -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Vzdělávání dětí s poruchami autistického spektra ve speciálních základních školách v Praze
Michaela Čvančarová -
Rozvoj sociálních dovedností u žáka s poruchou autistického spektra v běžné třídě základní školy
Martina Thonová