Analýza marketingové strategie turistické oblasti Toulava – Michaela Koblihová
Michaela Koblihová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie turistické oblasti Toulava
Marketing strategy analysis of Toulava tourist area
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií turistické oblasti Toulava. Toulava je region, který se rozkládá na území jižních a středních Čech. Cílem bakalářské práce je analýza stávající marketingové strategie turistické oblasti Toulava, zhodnotit její efektivitu a pomocí dotazníkového šetření navrhnout doporučení a opatření, které by zlepšily situaci o jejím povědomí vůbec. Teoretická …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the marketing strategy of Toulava tourist region. Toulava is a region situated in the territory of southern and central Bohemia. The aim of this bachelor thesis is to analyze region’s current marketing strategy and evaluate its effectiveness based on questionnarie and other methods of research. Moreover, there are suggested recommendations that would improve overall region …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73084
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Tomáš Sadílek
- Reader: Ondřej Hradský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73084
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Faktory rozvoje venkovské turistiky v regionu Toulava
Iva Werbynská -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Dark tourism v České republice a jeho potenciál se zaměřením na disaster tourism
Kateřina Čejková -
Global Tourism Trends and their Impact on International Tourism in Vietnam
Thuy Quynh Khuc -
Digital Marketing for promoting Thailand Tourism, Case Study: The Tourism Authority of Thailand
Nunthanut Kewsuwan -
Medical tourism ako súčasť produktovej ponuky v cestovnom ruchu
Patrik Vargovčák -
Smart tourism - rozvojové priority destinací cestovního ruchu
Eva Karpíšková -
Factors affecting tourism in Pakistan - tourism potential and strategies for development as an industry in Pakistan
Feraz Amir