Zdeněk Pešek

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie Vinařského a kulturního centra Sádek

The analysis of marketing strategy Wine and cultural centre Sádek
Anotace:
Analýza a zhodnocení stávající marketingové strategie Vinařského a kulturního centra Sádek, na základě marketingového výzkumu a SWOT analýzy navržení zlepšení marketingu firmy.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.