Analýza marketingové strategie Vinařského a kulturního centra Sádek – Zdeněk Pešek
Zdeněk Pešek
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie Vinařského a kulturního centra Sádek
The analysis of marketing strategy Wine and cultural centre Sádek
Anotace:
Analýza a zhodnocení stávající marketingové strategie Vinařského a kulturního centra Sádek, na základě marketingového výzkumu a SWOT analýzy navržení zlepšení marketingu firmy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.