The Customer-Centric Imperative: Digital Strategies for Increasing Customer Loyalty in Hospitality sector in India – Prathvi Kumar
Prathvi Kumar
Diplomová práce
The Customer-Centric Imperative: Digital Strategies for Increasing Customer Loyalty in Hospitality sector in India
The Customer-Centric Imperative: Digital Strategies for Increasing Customer Loyalty in Hospitality sector in India
Abstract:
The objective of the master's thesis is to determine the effectiveness of digital marketing strategies in enhancing customer retention and fostering customer loyalty within the Indian hospitality sector. The research examines the impact of personalized digital engagement, data-driven customer segmentation, and ethical data practices on fostering long-term customer loyalty. The research highlights the …víceAbstract:
Cílem diplomové práce je zjistit efektivitu digitálních marketingových strategií při zvyšování udržení zákazníků a podpoře loajality zákazníků v indickém sektoru pohostinství. Výzkum zkoumá dopad personalizovaného digitálního zapojení, segmentace zákazníků na základě dat a etických datových postupů na podporu dlouhodobé loajality zákazníků. Výzkum zdůrazňuje výzvy, kterým podniky čelí při přijímání …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUMAR, Prathvi. \textit{The Customer-Centric Imperative: Digital Strategies for Increasing Customer Loyalty in Hospitality sector in India}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/ovzqqy/.
Jak správně citovat práci
Kumar, Prathvi. The Customer-Centric Imperative: Digital Strategies for Increasing Customer Loyalty in Hospitality sector in India. Liberec, 2025. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Administration / Management of Business Processes
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů -
Aplikace statistických metod při výpočtu celoživotní hodnoty zákazníka
Katsiaryna Samuseva -
VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Michael Hanzelka -
VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Michael Hanzelka -
Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Lucie Machalová -
Metody stanovení hodnoty zákazníka pro podnik a jejich praktické využití na B2B trhu
Anna Melounová -
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
Jan Pořízek -
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
Jan LÖBL
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ovzqqy ovzqqy/2
23. 4. 2025