Land artové aktivity jako prostředek poznávání přírody na 1. stupni ZŠ – Aneta HALAMÍKOVÁ
Aneta HALAMÍKOVÁ
Master's thesis
Land artové aktivity jako prostředek poznávání přírody na 1. stupni ZŠ
Land art activities as a means of learning about nature at the 1st stage of elementary school
Abstract:
Diplomová práce se věnuje land-artovým aktivitám, a to jako prostředek poznávání přírody na 1. stupni základní školy. V první kapitole je definován a charakterizován umělecký směr land-art, vymezení základních pojmů výtvarného a akčního umění. Jednotlivé podkapitoly se věnují definováním cílů zemního umění a charakteristice autorů jak světových, tak i českých. Druhá kapitola se věnuje výtvarné výchově …moreAbstract:
This Thesis deals with land-art activities as a means of nature cognition at the 1st stage of elementary school. In first chapter of the Thesis art movement land-art, basic terms of action and visual art are defined and characterised. Individual subchapters deal with defining the earth art aims and characteristics of world and Czech authors. The second chapter deals with visual art education in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Martina Pavlikánová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HALAMÍKOVÁ, Aneta. Land artové aktivity jako prostředek poznávání přírody na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Průřezové téma Environmentální výchova a jeho rozpracování ve školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání
Eva LIENERTOVÁ -
Přírodní materiály ve výtvarných činnostech v mateřské škole
Veronika Tošnarová -
Smyslová výchova a její rozvoj ve výuce výtvarné výchovy na prvním strupni základních škol
Denisa ŠEBELOVÁ -
Využití duchovní a smyslové výchovy ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ
Magdalena PLANIČKOVÁ -
Aktivizace vnímání výtvarného umění v projektech typu art week
Irena Rodriguez Točíková -
Estetická výchova jako cesta k autonomnímu vnímání výtvarných děl v současném světě umění
Ota Blažek -
Výtvarné umění jako námět činností v mateřské škole
Kristýna KOLACÍ -
Spiritualita a její vnímání z hlediska výtvarné tvorby vybraných současných umělců
Aneta Kučerovská