Land artové aktivity jako prostředek poznávání přírody na 1. stupni ZŠ – Aneta HALAMÍKOVÁ
Aneta HALAMÍKOVÁ
Master's thesis
Land artové aktivity jako prostředek poznávání přírody na 1. stupni ZŠ
Land art activities as a means of learning about nature at the 1st stage of elementary school
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje land-artovým aktivitám, a to jako prostředek poznávání přírody na 1. stupni základní školy. V první kapitole je definován a charakterizován umělecký směr land-art, vymezení základních pojmů výtvarného a akčního umění. Jednotlivé podkapitoly se věnují definováním cílů zemního umění a charakteristice autorů jak světových, tak i českých. Druhá kapitola se věnuje výtvarné výchově …viacAbstract:
This Thesis deals with land-art activities as a means of nature cognition at the 1st stage of elementary school. In first chapter of the Thesis art movement land-art, basic terms of action and visual art are defined and characterised. Individual subchapters deal with defining the earth art aims and characteristics of world and Czech authors. The second chapter deals with visual art education in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Martina Pavlikánová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HALAMÍKOVÁ, Aneta. Land artové aktivity jako prostředek poznávání přírody na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Průřezové téma Environmentální výchova a jeho rozpracování ve školním vzdělávacím programu pro základní vzdělávání
Eva LIENERTOVÁ -
Přírodní materiály ve výtvarných činnostech v mateřské škole
Veronika Tošnarová -
Smyslová výchova a její rozvoj ve výuce výtvarné výchovy na prvním strupni základních škol
Denisa ŠEBELOVÁ -
Využití duchovní a smyslové výchovy ve výtvarné výchově na 1. stupni ZŠ
Magdalena PLANIČKOVÁ -
Aktivizace vnímání výtvarného umění v projektech typu art week
Irena Rodriguez Točíková -
Estetická výchova jako cesta k autonomnímu vnímání výtvarných děl v současném světě umění
Ota Blažek -
Výtvarné umění jako námět činností v mateřské škole
Kristýna KOLACÍ -
Spiritualita a její vnímání z hlediska výtvarné tvorby vybraných současných umělců
Aneta Kučerovská