Patrik SVOZIL

Bachelor's thesis

Využití mystery shoppingu pro hodnocení komunikace se zákazníky ve zvolené organizaci

Use of mystery shopping for evaluation of communication with customers in selected company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá metodou mystery shopping. V první části této práce jsou uvedeny teoretické poznatky k dané problematice. Teoretické poznatky jsou dále aplikovány v praktické části. V rámci praktické části byl proveden vlastní výzkum, a také byly analyzovány výsledky poskytnuté společností ING Bank. Z provedené analýzy jsou dále vyvozeny návrhy na zlepšení situace.
Abstract:
The Bachelor Thesis is focused on the technique of mystery shopping. The first part of this thesis includes theoretical knowledge to the issue. These theoretical information are later applied in the next part, which is practical part of this thesis. First the own research was done with use of technique of mystery shopping, then were analysed results of mystery shopping provided by ING Bank. From the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SVOZIL, Patrik. Využití mystery shoppingu pro hodnocení komunikace se zákazníky ve zvolené organizaci. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management