Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří – Kristýna Filipová
Kristýna Filipová
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití sociálních sítí jako nástroje propagace pro cestovní kanceláře. Rozebírá cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, sociální sítě a strategii na sociálních sítích. V praktické části je vytvořen ukázkový profil na Instagramu pro fiktivní cestovní kancelář, navrhnuta komunikační strategie a obsahový plán. Součástí jsou také doporučení a návrhy konkrétních Instagramových …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of using social media as a promotional tool for travel agencies. It examines tourism, tourism marketing, social networks, and social media strategy. In the practical part, a sample Instagram profile is created for a fictional travel agency, a communication strategy and content plan are designed. Recommendations and proposals for specific Instagram posts are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Filipová, Kristýna. Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace cestovní kanceláře na sociální síti Facebook
Adriana Markušová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Návrh marketingové kampaně na Facebooku a Instagramu pro cestovní kancelář Golf Planet
Simona Pavelková -
Sociální média v marketingu cestovního ruchu
Miroslava Kavánová -
Projekt zlepšení marketingové komunikace nové cestovní kanceláře
Michaela Kalinová -
Návrh marketingové strategie PEF MENDELU na sociální síti Instagram
Natálie Šefránková -
Návrh na vylepšení propagační strategie u vybrané firmy pomocí sociální sítě Instagram
Ondřej BENDA -
Návrh marketingové strategie na sociálních sítích se zaměřením na Instagram
Gabriela Janyševa