Kristýna Filipová

Bakalářská práce

Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou využití sociálních sítí jako nástroje propagace pro cestovní kanceláře. Rozebírá cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, sociální sítě a strategii na sociálních sítích. V praktické části je vytvořen ukázkový profil na Instagramu pro fiktivní cestovní kancelář, navrhnuta komunikační strategie a obsahový plán. Součástí jsou také doporučení a návrhy konkrétních Instagramových …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of using social media as a promotional tool for travel agencies. It examines tourism, tourism marketing, social networks, and social media strategy. In the practical part, a sample Instagram profile is created for a fictional travel agency, a communication strategy and content plan are designed. Recommendations and proposals for specific Instagram posts are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Filipová, Kristýna. Využití sociálních sítí k propagaci cestovních kanceláří. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní