Nikol HÁŽOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraného podniku
Marketing communication of the selected company
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Integrated Micro-Electronics Czech Republic s.r.o. na trhu B2B. První část práce se zaměřuje na teoretický úvod do problematiky, který zahrnuje charakteristiku trhu B2B a rozdíly mezi trhy B2B a B2C. Dále je zkoumán marketingový mix specifický pro prostředí B2B, a jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace z pohledu …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of Integrated Micro-Electronics Czech Republic s.r.o. on the B2B market. The first part of the thesis focuses on the theoretical introduction to the issue, which includes the characteristics of the B2B market and the differences between B2B and B2C markets. Next, the marketing mix specific to the B2B environment is examined, and the various …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÁŽOVÁ, Nikol. Marketingová komunikace vybraného podniku. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková