Kateřina Borská

Diplomová práce

Marketing státních hradů a zámků

Marketing of the state castles and chateaus
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketing státních hradů a zámků. Skutečnost, že se jedná o kulturní dědictví, které musí být zachováno pro příští generace, udává marketingu hradů a zámků jedinečná specifika. Cílem této práce je stanovit marketingová doporučení pro státní hrady a zámky a další památkové objekty v České republice, vyplývající z expertních rozhovorů s kastelány či dalšími pracovníky …více
Abstract:
This thesis is focused on marketing of the state castles and chateaus. The fact, that they are considered as a cultural heritage which must be preserved for the future generations, gives marketing of the castles and chateaus unique characteristics. The aim of this thesis is to determine marketing recommendations for the state castles and chateaus and another historical buildings within the Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35978

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management