Madina Islamova

Bachelor's thesis

Analýza vlivu nudgingu na postoje spotřebitelů k preferenci zdravých potravin

Analysis of the Influence of Nudging on Consumer Attitudes towards Healthy Food Preferences
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat vliv nudgingu na postoj mladých lidí k preferenci zdravých potravin. Práce se zabývá otázkami souvisejícími s faktory a demografickými proměnnými, které ovlivňují preference zdravých potravin, a také klíčovými zdroji informací o zdravé výživě. Výsledky této práce ukazují, že určité nudge strategie působí na nákup zdravých potravin, vliv demografických proměnných …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the influence of nudging on young people's attitude towards healthy food preferences. The thesis addresses issues related to factors and demographic variables that influence healthy food preferences, as well as key sources of information about healthy eating. The results of this work show that certain nudge strategies influence the purchase of healthy food …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2024
  • Supervisor: Vojtěch Spáčil
  • Reader: Tereza Prešnajderová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VSB – Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Bachelor programme / field:
Marketing / Marketingová komunikace