Šárka Sedněvová

Diplomová práce

Efektivita product placementu v závislosti na známosti značky

Product Placement Effectiveness Depending on the Brand Knowledge
Anotace:
Product placement jako jeden z moderních nástrojů marketingové komunikace v současnosti nabývá na stále větším významu. Tak je tomu i v České republice, především po nedávné změně legislativy a s tím související legalizací product placementu. Diplomová práce product placement charakterizuje, uvádí jeho jednotlivé formy a způsoby vyhodnocování jeho efektivity. Cílem diplomové práce je potom zjistit …více
Abstract:
Product placement as one of the modern tools of marketing communication has become very important. This is also the case of the Czech Republic, especially after recent legislative changes and related legalization of product placement. The thesis characterizes product placement, states its particular forms and methods of evaluating its effectiveness. The aim of the thesis is to determine the difference …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Milan Rozlivka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35994