Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky – Adéla Soukupová
Adéla Soukupová
Diplomová práce
Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky
The Possibilities of Realization Inquiry-Based Science Education in Lessons Science from Primary School
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá koncepcí badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách základních škol. Se specifikací na hodiny prvouky se autorka věnuje aplikaci koncepce v podmínkách primárního vzdělávání. Cílem práce bylo systematizovat teoretické poznatky o badatelsky orientovaném vzdělávání a objasnit, jak učitelé pracují s touto koncepcí na hodinách prvouky. Součástí práce je výzkumná …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the concept of Inquiry-based Science Eduacation in primary schools. The author investigates how the concept is applied, aiming to systematize theoretical knowledge of Inquiry-based Science Education, and to clarify how teachers work with this concept in lessons of Basic science. The research part of the thesis is focused on the analysis of the work of primary school teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Soukupová, Adéla. Možnosti realizace badatelsky orientovaného vzdělávání v hodinách prvouky. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole pohledem budoucích učitelů mateřských škol
Alena Slováková -
Příběh pro děti jako zdroj inspirace pro badatelsky orientované vzdělávání v mateřské škole
Nikol Hladká -
ICT podpora v badatelsky orientovaném vzdělávání matematice na 2. stupni základních škol.
Jacob MÍLEK -
Aplikace přírodovědného portfolia v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Štěpánka Kohoutková -
Aplikace badatelsky orientovaného vzdělávání v podmínkách mateřské školy
Renata Lukášová -
Komunikace učitele a dětí v badatelsky orientovaném vzdělávání v mateřské škole
Alena Staňková -
Realizace badatelsky orientovaného vzdělávání při práci se žáky 4. ročníku ZŠ
Aneta Salitrníková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková