Effects of Language Proficiency on Irony Detection in a Second Language – Bc. Tereza OCELKOVÁ
Bc. Tereza OCELKOVÁ
Diplomová práce
Effects of Language Proficiency on Irony Detection in a Second Language
Intercultural Pragmatics - Irony Perception
Abstract:
This diploma thesis focuses on intercultural pragmatics by analysing the effects of second language proficiency level on irony detection in a second language. It investigates the relation between linguistic competence and pragmatic competence in a second language in terms of success rate of irony detection and examines two cues, namely context and prosody, which interlocutors rely on in the process …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá interkulturní pragmatikou, přičemž analyzuje vliv úrovně jazykové pokročilosti v druhém jazyce na odhalování ironie v tomto jazyce. Zkoumána je souvislost mezi jazykovou a pragmatickou kompetencí v druhém jazyce s ohledem na úspěšnost rozpoznání ironie, rovněž jako dvě vodítka, konkrétně kontext a prozódie, na která účastníci komunikace při odhalování ironie spoléhají …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Janebová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OCELKOVÁ, Tereza. Effects of Language Proficiency on Irony Detection in a Second Language. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Anglická filologie / Anglická filologie / War and Peace Studies
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické využití tématu sport v řadě učebnic anglického jazyka Cambridge English Empower pro nižší úroveň pokročilosti (A1-B1+)
Monika Ryvolová -
Práce s chybou v mluveném projevu ve výuce anglického jazyka na nižší úrovni pokročilosti (A2 – B1 podle SERRJ)
Blanka Veselá -
Využití filmu "Bend It Like Beckham" při výuce angličtiny na střední úrovni pokročilosti (B1-B2) podle SERRJ.
Lucie Rosenbergová -
Využití prezentace PowerPoint ve výuce angličtiny studentů SOŠ na nižší úrovni pokročilosti (A2 – B1 podle SERRJ).
Monika Šupitová -
Využití techniky hraní rolí (role play) při výuce angličtiny na nižší úrovni pokročilosti (A2 – B1 podle SERRJ).
Tomáš Vinklárek -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Jazykové kompetence dítěte se sluchovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Barbora Mikysková -
Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence v psaní v anglickém jazyce
Pavla Jahodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva