Vliv sociálního prostředí na nákupní chování spotřebitele – Bc. Martin Diatilo
Bc. Martin Diatilo
Bakalářská práce
Vliv sociálního prostředí na nákupní chování spotřebitele
The Influence of Social Environment on Consumer’s Buying Behavior
Anotace:
Práce se zabývá působením reklamy na přirozené vnitřní touhy člověka a na způsob oslovování mladých lidí zaměřením se na hodnoty, které vyznávají. Svoboda, originalita, dokonalost, nezávislost, jedinečnost, životní sen. Objevují se tyto slova v reklamě náhodně? Co se pod těmito pojmy skrývá? Uvažuje nad tím dnes někdo? Média jsou, ať už je aktivně vyhledáváme nebo se snažíme mít před jejich vlivem …víceAbstract:
The work deals with the effects of advertising on the natural inner desires and the way to reach young people by focusing on values they profess. Freedom, originality, excellence, independence, individuality, dream life. Are those terms in the advertisement accidentaly? What is hidden under these terms? Does anybody think about that? Media are obvious part of life. It doesn’t matter if we seek or tend …víceKlíčová slova
Nákupní chování spotřebitel sociální prostředí reklama psychologie a reklama filozofie a reklama reklama a mládež konzumerismus komunikace masová komunikace etika v masové komunikaci sociální sítě autenticita shopping behavior consumer social environment advertisment psychology and advertisment philosophy and advertisment youth and advertising consumerism communication mass communication ethics in mass communication social networks authenticity.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g4eo9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Etika v reklamě
Veronika Kysilková -
Etika v reklamě
Dalibor Rokyta -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Prostředky masové komunikace a mládež
Jaroslav Morávek -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Zvyšování tržeb pomocí PPC a Social Media reklam
Timur Vagabov -
Vliv online marketingové komunikace a sociálních sítí (Instagram a TikTok) na mládež a dospívající
Michaela Žerníčková