Bc. Martin Diatilo

Bakalářská práce

Vliv sociálního prostředí na nákupní chování spotřebitele

The Influence of Social Environment on Consumer’s Buying Behavior
Anotace:
Práce se zabývá působením reklamy na přirozené vnitřní touhy člověka a na způsob oslovování mladých lidí zaměřením se na hodnoty, které vyznávají. Svoboda, originalita, dokonalost, nezávislost, jedinečnost, životní sen. Objevují se tyto slova v reklamě náhodně? Co se pod těmito pojmy skrývá? Uvažuje nad tím dnes někdo? Média jsou, ať už je aktivně vyhledáváme nebo se snažíme mít před jejich vlivem …více
Abstract:
The work deals with the effects of advertising on the natural inner desires and the way to reach young people by focusing on values they profess. Freedom, originality, excellence, independence, individuality, dream life. Are those terms in the advertisement accidentaly? What is hidden under these terms? Does anybody think about that? Media are obvious part of life. It doesn’t matter if we seek or tend …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní