Návrh marketingové strategie konkrétní instituce – Bc. Jan Seethaler
Bc. Jan Seethaler
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti AGROMEX s.r.o. se zaměřením na jednu z distribuovaných značek PELLENC. Práce se skládá ze tří částí. První část práce obsahuje teoretická východiska, na jejichž základě jsou v druhé části vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a analýza nákupního chování zákazníků na trhu vinohradnické techniky. Poslední část obsahuje návrh marketingové …víceAbstract:
Diploma thesis deals with marketing strategy of company AGROMEX s.r.o. with focus on one of its distributing brands PELLENC. The thesis is composed of three parts. The first part contains theoretical framework needed for analysis of external and internal environment and analysis of customer buying behaviour on viticulture equipment market. The last part contains proposal of marketing strategy and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ad9yk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jaroslav Konečný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STINGAKADEMIE STING
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie konkrétní instituce
Stanislava Stratilová -
Návrh marketingové strategie
Veronika Tomagová -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Peter Zvolský -
Marketingová strategie Birgo
Elias Salim -
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Marketing Strategy of Company XY
Kateřina Janečková -
Marketing Strategy of KOH Coconut in the Czech Republic
Pavla Červená