Bc. Jan Seethaler

Diplomová práce

Návrh marketingové strategie konkrétní instituce

Marketing Strategy Proposal of the Specific Institution
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti AGROMEX s.r.o. se zaměřením na jednu z distribuovaných značek PELLENC. Práce se skládá ze tří částí. První část práce obsahuje teoretická východiska, na jejichž základě jsou v druhé části vypracovány analýzy vnitřního a vnějšího prostředí a analýza nákupního chování zákazníků na trhu vinohradnické techniky. Poslední část obsahuje návrh marketingové …více
Abstract:
Diploma thesis deals with marketing strategy of company AGROMEX s.r.o. with focus on one of its distributing brands PELLENC. The thesis is composed of three parts. The first part contains theoretical framework needed for analysis of external and internal environment and analysis of customer buying behaviour on viticulture equipment market. The last part contains proposal of marketing strategy and its …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2019
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jaroslav Konečný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKADEMIE STING

AKADEMIE STING

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management