Technická specifika vývoje mobilních her – Kamil Chytil
Kamil Chytil
Bakalářská práce
Technická specifika vývoje mobilních her
Technical Specifics of Mobile Game Development
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na technická specifika vývoje mobilních her v prostředí Unity. Teoretická část práce poskytuje informace o Unity, rozdílech ve vývoji mezi deskto-povými a mobilními zařízeními, optimalizaci hry a využití Unity Profileru pro měření výko-nu aplikace. V práci byly vytvořeny dva prototypy mobilní hry. První prototyp obsahoval neoptimalizované metody, zatímco druhý prototyp …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the technical specifics of developing mobile games in the Unity environment. The theoretical part of the thesis provides information about Unity, differences in development between desktop and mobile devices, game optimization, and the use of Unity Profiler for performance measurement. Two prototypes of a mobile game were created in the thesis. The first prototype …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chytil, Kamil. Technická specifika vývoje mobilních her. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Softwarové inženýrství / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Benchmarking prostředí pro rychlý vývoj mobilních her
Milan Hlavsa -
Filantropický přístup k vývoji mobilních her a jejich možný dopad na společnost.
Ema Stoličná -
Srovnání platforem pro vývoj mobilních her
Miroslav Mareš -
Životní cyklus vývoje her pro mobilní platformy
Blažej Kobela -
Vývoj her pro mobilní platformy
Libor Zapletal -
Vývoj her pro mobilní zařízení s využitím herního prostředí Unity
Marek Orosz