Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik – Bc. Michal HORNYCH
Bc. Michal HORNYCH
Bachelor's thesis
Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik
Creation of competitive strategy for selected company
Abstract:
Hlavním cílem je návrh strategie, která by vedla ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku Cinestar. Vedlejším cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu a postavení podniku multikina Cinestar na trhu vhodnými strategickými analýzami. Z jednotlivých charakteristik a analýz bych zmínil tyto důležité skutečnosti: Společnost Cinestar byla první, která obsadila celkem devět mimopražských regionů …moreAbstract:
The main goal of bachelor´s work is proposal of strategy which lead to improve competitiveness company Cinestar. The next goal of bachelor´s work is assessment present situation and position company Cinestar in the market by all suitable strategic analyses. From individual characterization and analyses I would mention these important actualities: Company Cinestar was the first which occupy altogether …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2009
Accessible from:: 17. 4. 2009
Identifier:
11201
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2009
- Supervisor: Ing. Petr Řehoř, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORNYCH, Michal. \textit{Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/oxj4zn/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORNYCH, Michal. Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik. Č. Bud., 2009. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie kina ve Frenštátě pod Radhoštěm
Zuzana Kalinová -
Transformace brněnského kina Scala: Scala jako kino, Scala jako prostor
Alena Vítková -
Analýza loajality návštěvníků multikin CineStar
Tereza Hliňáková -
Analýza loajality návštěvníků multikina Cinestar
Alice Petlachová -
Marketingová komunikace společnosti Cinestar s.r.o.
Renata Slánská -
Analýza provozu ve společnosti Cinestar, s.r.o.
Romana Brůčková -
Plánování směn ve společnosti Cinestar
Sandra Cechlová -
Vyhodnocení konkurenceschopnosti multikina CineStar (Ostrava), s.r.o.
Kristýna Rybovičová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights