Návrh didaktických prostředků pro výuku vybraných rostlinných společenstev na ZŠ – Bc. Tereza Vachutková
Bc. Tereza Vachutková
Diplomová práce
Návrh didaktických prostředků pro výuku vybraných rostlinných společenstev na ZŠ
The Proposal of Didactics Instruments for Teaching Selected Plant Communities at Elementary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem didaktických prostředků pro rostlinné společenstvo lesa, louky a vodní společenstvo. Teoretická část vychází z rešerše odborné ekologické literatury a kurikulárních dokumentů. Praktická část obsahuje didaktickou analýzu učebnic přírodopisu a výsledky z vlastního zkoumání rostlinných společenstev, ze kterých vychází návrh didaktických prostředků. Jeden prostředek byl …víceAbstract:
The master thesis is focused on proposal of teaching aids for forest, meadow and water plant communities. The theoretical part is resulting from the expert background research of the ecology literature and curriculum documents. The practical part contains the didactic analysis of the biology textbooks and of the results of the own plant communities´ floristic research, on which the proposal of teaching …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/udmv0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Libuše Vodová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VACHUTKOVÁ, Tereza. \textit{Návrh didaktických prostředků pro výuku vybraných rostlinných společenstev na ZŠ} Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/oxl0cx/. [cit. 2024-04-20].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství přírodopisu pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Předpokládané znalosti systematiky vyšších rostlin na základě rozboru učebnic přírodopisu
Lucie ADAMCOVÁ -
Poznávání cévnatých rostlin na základní škole
Markéta Burdová -
Didaktická analýza využití e-learningových vzdělávacích modulů ve výuce anatomie rostlin
Kateřina STUCHLÍKOVÁ -
Using game-like activities as a replacement of textbooks in English language lessons at Primary School
Dominika Slabá -
Analýza tématu Stavba a význam rostlinných orgánů v učebnicích přírodopisu
Markéta JENIŠOVÁ -
Vliv dračince rumělkového (Dracaena cinnabari) jako "nurse plant" na diverzitu cévnatých rostlin.
Martin Rejžek -
Astrobiology: Status quo and potential for recent plant physiology
Štěpán Krejčí -
Environmental drivers of fine-scale plant species richness in Eurasian dry grasslands: a macroecological perspective
Salza Palpurina