Bc. Jakub Sekanina

Diplomová práce

An Exploration of Algorithms for Real-Time Terrain Destruction

An Exploration of Algorithms for Real-Time Terrain Destruction
Anotace:
Algoritmy pro destrukci terénu v reálném čase, používané typicky ve videohrách a simulacích, umožňují rozsáhlé a dynamické úpravy terénních dat. Tato práce analyzuje a implementuje čtyři algoritmy pro destrukci terénu v reálném čase, jmenovitě techniky týkající se výškových map, vektorových polí, voxelů a constructive solid geometry (CSG). Tyto algoritmy jsou analyzovány jak z hlediska jejich funkčnosti …více
Abstract:
Algorithms for real-time terrain destruction allow for large scale dynamic modifications of terrain surfaces, typically in video games and simulations. This work analyzes and implements four algorithms for real-time terrain destruction, namely heightmaps, vector fields, voxels and constructive solid geometry (CSG). These algorithms are analyzed in terms of their functionality, performance and limitations …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
  • Vedoucí: RNDr. David Kuťák
  • Oponent: RNDr. Katarína Furmanová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Vizuální informatika / Vývoj počítačových her

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.