An Exploration of Algorithms for Real-Time Terrain Destruction – Bc. Jakub Sekanina
Bc. Jakub Sekanina
Master's thesis
An Exploration of Algorithms for Real-Time Terrain Destruction
An Exploration of Algorithms for Real-Time Terrain Destruction
Anotácia:
Algoritmy pro destrukci terénu v reálném čase, používané typicky ve videohrách a simulacích, umožňují rozsáhlé a dynamické úpravy terénních dat. Tato práce analyzuje a implementuje čtyři algoritmy pro destrukci terénu v reálném čase, jmenovitě techniky týkající se výškových map, vektorových polí, voxelů a constructive solid geometry (CSG). Tyto algoritmy jsou analyzovány jak z hlediska jejich funkčnosti …viacAbstract:
Algorithms for real-time terrain destruction allow for large scale dynamic modifications of terrain surfaces, typically in video games and simulations. This work analyzes and implements four algorithms for real-time terrain destruction, namely heightmaps, vector fields, voxels and constructive solid geometry (CSG). These algorithms are analyzed in terms of their functionality, performance and limitations …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ir767/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2023
- Vedúci: RNDr. David Kuťák
- Oponent: RNDr. Katarína Furmanová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / odbor:
Visual informatics / Computer Games Development
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.