Reklama v rozhodovací praxi českých a evropských soudů – Mgr. Zdeněk Borkovec
Mgr. Zdeněk Borkovec
Diplomová práce
Reklama v rozhodovací praxi českých a evropských soudů
Advertising in Decision Making Praxis of Czech and European Courts
Anotace:
Tématem této diplomové práce je právní regulace reklamy v rozhodovací praxi českých a evropských soudů. Diplomová práce obsahuje především judikaturu českých soudů a soudního dvora EU, která dává výkladová stanoviska k jednotlivým právním normám regulujícím reklamu. Struktura práce se dá tímto rozdělit na dvě části, kdy první část obsahuje regulaci soukromoprávní a druhá část regulaci veřejnoprávní …víceAbstract:
The theme of diploma thesis is the legal regulation of advertising in the decision-making practice of Czech and European courts. This work analyses especially case-law of Court of Justice of the European Union and of Czech courts. This case-law gives interpretations of each law, which regulate advertising. Structure of my diploma thesis can be divided into two parts. First part includes regulation …víceKlíčová slova
Reklama nekalá soutěž generální klauzule soudcovské skutkové podstaty reklama na tabákové výrobky reklama na alkoholické nápoje reklama na humánní léčivé přípravky Advertising unfair competition general clause judicial merits of unfair competition advertising of tobacco advertising of alcoholic beverages advertising of medicinal products
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b9c0r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2012
- Vedoucí: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary -
Nekalosoutěžní reklama a její vliv na spotřebitele
Michaela Filipiecová -
Srovnávací reklama
Veronika Cyprysová -
Srovnávací reklama v judikatuře vybraných evropských soudů
Dagmar Matúšů -
Srovnávací reklama
Michaela Kostrounková -
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
Klamavá reklama
Tereza Levická -
Regulácia reklamy na lieky a doplnky stravy v českej a európskej judikatúre
Rebeka Pilipová