Identifikace dopadů pandemie covid-19 na smýšlení spotřebitele – Monika Filáková
Monika Filáková
Diplomová práce
Identifikace dopadů pandemie covid-19 na smýšlení spotřebitele
Identification of the effects of the covid-19 pandemic on consumer mindset
Anotace:
Pandemie způsobená nemocí covid-19 ovlivnila životy takřka všech lidí. Na tuto krizi musely reagovat vlády různými opatřeními. Na jednu stranu přišlo obecné zpomalení, na tu druhou začalo vznikat nebývalé množství odpadu. Otázkou je, jak na to reaguje spotřebitel. Diplomová práce si tedy klade za cíl zjistit, jaký mají protiepidemická opatření přijatá v boji proti covidu-19 dopad na smýšlení spotřebitele …víceAbstract:
The pandemic caused by covid-19 has affected the lives of almost everyone. Governments have had to respond to the crisis with various measures. On the one hand, there was a general slowdown, on the other, an unprecedented amount of waste began to be generated. The question is how the consumer reacts to this. The diploma thesis aims to find out what impact the anti-epidemic measures taken in the fight …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85744
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Květa Olšanová
- Oponent: Markéta Lhotáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85744
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Trends and Lifestyle
Candittah Wayua Muthoka -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer culture and symbolic boundaries
Sabina Lavrik -
Consumer culture and symbolic boundaries
Zhanibek Sagymbay -
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
Daana Tumanova -
Certifikace a udržitelnost jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti ve vinařství a vinařském cestovním ruchu
Martina Vejražková