Perspektivy dalšího vývoje spolupráce ČR a Kazachstánu – Anna Golyadkina
Anna Golyadkina
Bakalářská práce
Perspektivy dalšího vývoje spolupráce ČR a Kazachstánu
The prospects for further development of cooperation between Czech republic and Kazakhstan
Anotace:
Bakalářská práce je založena na Exportní strategii České republiky pro období 2012-2020. V rámci dané práce jako prioritní zemí pro český export byl zvolen Kazachstán. Země má velký potenciál pro budoucí ekonomický růst a další rozvoj zahraničně-obchodních vztahů. Česká republika aktivně spoluprácuje s Kazachstánem ve mnoha oblastech, především v oblasti obchodu. Cílem dané bakalářské práce je prokázat …víceAbstract:
Bachelor thesis is based on the Export strategy of the Czech republic for the period 2012-2020. In the context of this thesis Kazakhstan was elected as priority country for Czech exports. The country has a great potential for future economic growth and further development of foreign trade relations. The Czech republic actively cooperates with Kazakhstan in many areas, especially in the trade area. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50113
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2016
- Vedoucí: Alexej Sato
- Oponent: Vít Hinčica
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50113
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Exportní strategie obchodní společnosti
Petr Hocek -
Exportní strategie vlády ČR
Martin Šembera -
Exportní strategie ČR
Hayk Hakobyan -
Exportní strategie firmy
Tereza Horáková -
Exportní strategie ČR a její uplatnění vůči státu Izrael
Milan Kalců -
Exportní strategie společnosti ŠKODA AUTO a.s. a její umístění na indickém trhu
Tereza Švandová -
Exportní strategie společnosti Škoda Auto, a.s. a její umístění na indickém trhu
Tereza Švandová -
Komunikační strategie firmy Česká exportní banka, a.s.
Martina Bartáková