Bc. Lenka Nejezchlebová, DiS.

Diplomová práce

Finanční gramotnost z pohledu žáků, učitelů a sociálních pracovníků

Financial Literacy from the Perspective of Students, Teachers and Social Workers
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postojem žáků 9. tříd, jejich učitelů, a sociálních pracovníků k finanční gramotnosti a její výuce na základních školách. Popisuje vývoj ustanovení povinnosti vyučovat finanční gramotnost a nakonec samotnou implementaci finančního vzdělávání na základních školách. Dále se zabývá rolí sociální práce v rámci finančního vzdělávání. V rámci výzkumu je finanční gramotnost a její …více
Abstract:
The thesis deals with the attitude of 9th graders, their teachers and social workers for financial literacy and the education of it at the primary schools. It describes a development of the obligation to teach financial literacy, and finally the actual implementation of financial education in primary schools. It also deals with the role of social work in financial education. The research confronted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 1. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Monika Punová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jiří Vander, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Magisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce