Analýza trhu cestovních kanceláří v ČR a nákupního chování zákazníků CK – Robert Čech
Robert Čech
Master's thesis
Analýza trhu cestovních kanceláří v ČR a nákupního chování zákazníků CK
Analysis of the Travel Agency Market in the Czech Republic and Purchasing Behavior of Customers CK
Anotácia:
Hlavním cílem práce je návrh optimalizace nabídky zájezdů z hlediska přizpůsobení se nákupnímu chování zákazníků. Změna nákupního chování klientů bude interpretovat změny preferencí destinací, dopravy, stravy, ceny ale zejména informace, kdy a na jak dlouho klienti cestovních kanceláří nakupují dovolené a co je k tomu motivuje. V práci budou použity metody pozorování, dotazování, analýzy a komparace …viacAbstract:
The main aim of the thesis is a project of the optimalisation of the tour offer from the point of view of adoption to the shopping behaviour of the customers.The change of the shopping behaviour will interpret the change of preferences of destination, transportation, type of meal prices and especially information when a for how long clients of tour operators are buying holiday and what is their motivation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 10. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57801
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2015
- Vedúci: Martin Musil
- Oponent: Pavel Švanda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57801
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Simona Tunková -
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Tereza Sibřinová -
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Eva Prelová -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Zuzana Bílková -
Zakladatelský projekt cestovní agentura
Marie Turnhöferová -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Šárka Machová -
Právní otázky založení a provozování cestovní kanceláře a cestovní agentury
Natalie Typltová