Cenová harmonizace ve společnosti Škoda Auto a.s. – Jan Vlasák
Jan Vlasák
Bachelor's thesis
Cenová harmonizace ve společnosti Škoda Auto a.s.
Price harmonization at the company Škoda Auto a.s.
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá cenovou harmonizací a problematikou s ní související ve společnosti Škoda Auto a.s. V teoretické rovině je definován marketingový mix, jehož je cena součástí. Dále jsou uvedeny cenové strategie a metody, které se v praxi často aplikují. Druhá část teorie se věnuje blokové výjimce, jež je součástí soutěžního práva Evropské unie a řeší mimo jiné právní rámec odbytových řetězců …viacAbstract:
The bachelor thesis deals with price harmonization and its issues at the company Škoda Auto a.s. The marketing mix is defined at the theoretical level as well as price, which is one of the marketing mix's elements. Pricing strategies and methods that are often applied in the practice are stated next. The second theoretical part of the bachelor thesis is dedicated to a block exemption, which is part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petr Weinlich, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vlasák, Jan. Cenová harmonizace ve společnosti Škoda Auto a.s.. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
System Engineering and Informatics / Managerial Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza konkurence
Lenka Dobrovolná -
Interní analýza a analýza konkurence e-shopu s kávou
Karolína Špačková -
Analýza působení konkurence jako faktoru ovlivňující ekonomické chování vybraných subjektů veřejného sektoru
Kateřina Tomášová -
Analýza konkurence ve vybrané firmě
Eliška Smutná -
Analýza konkurence ve vybrané firmě
Kristýna Cmielová -
Marketingová analýza konkurence a konkurenčního prostředí v oboru poskytování telekomunikačních služeb
Michal Červený -
Finanční benchmarking jako nástroj zlepšení výkonosti firmy
Adam Švec
Názov
Vložil
Vložené
Práva