Analýza krizové komunikace firmy Lahůdky- Palma spol. s r. o. – Ing. Barbora Myslivečková
Ing. Barbora Myslivečková
Bachelor's thesis
Analýza krizové komunikace firmy Lahůdky- Palma spol. s r. o.
The Analysis of Crisis Communication in the Company Lahůdky- Palma spol. s r. o.
Abstract:
Tato práce je analýzou krizové komunikace firmy Lahůdky-Palma spol. s r. o. Část teoretická slouží pro získání podkladů pro tvorbu krizového plánu a s tím vhodně zvolené krizové komunikace. Část praktická je případovou studií firmy, která popisuje krizovou komunikaci, kterou firma prošla. Druhá část této praktické části je právě onen krizový plán aplikovaný na krizovou situaci firmy. Cílem je sestavit …moreAbstract:
The following thesis is an analysis of a crisis communication of the campany Lahůdky- Palma spol. s r. o. The theoretical part is used to establish a groundwork for the creation of a contingency plan and the appropriately selected crisis communication. The practical part is a case study of the company. It describes the crisis situation which the firm had to deal with in the past. A second part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/jiuwf/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Zásady krizové komunikace
Jan Paukner -
Zásady krizové komunikace
Veronika Marounková -
Public Relations při řešení krizové komunikace
Nane Chobanyan -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
PR a krizová komunikace při mimořádných událostech v provozu DP
Petr Vítů -
Krizová komunikace firmy Výtahy Vaněrka
Martina Vaněrková -
Krizová komunikace - co je třeba udělat pro její úspěšné zvládnutí
Lenka Kárová -
Průmyslový podnik na kraji města – z pohledu komunikace, krizové komunikace, sponzoringu, vnímání firmy okolím
Michaela Drábková